Monday, October 24, 2011

အိပ္မက္


အိပ္မက္မမက္ပဲ
အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့အခ်ိန္ဟာ
အခ်မ္းသာဆုံး အခ်ိန္။
(ၾကည္ေအး)

ဘာ အိပ္မက္မွ မမက္ခဲ့ပါ
ေဒၚၾကည္ေအး
ကၽြန္ေတာ္ေမွးကနဲ အိပ္ေပ်ာ္သြားခ်ိန္
အခန္းထဲမွာ ပုလင္းကဲြသံ၊ ခုံမ်ားလဲသံ
လြယ္အိပ္လြယ္သံ၊ ဦးထုပ္ေဆာင္းသံ
တံခါးဖြင့္သံ၊ အက်ၤ ီ၀တ္သံ
ဖိနပ္စီးသံ၊ ရွပ္တုိက္သံ
ထို႕ထက္မက ထုိအသံမ်ားရဲ႕ အသံကိုပင္
ကင္းလြတ္ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္ ေဒၚၾကည္ေအး။

သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ႏုိးလာခိုက္
ကၽြန္ေတာ့္ အခန္းတစ္ခုလုံး
ေရြ႕ေျပာင္းေတာင္ယာတစ္ခုလို
နံရံ ပုလင္း ျပတင္း တံခါး
ၾကမ္းခင္း ဖိနပ္ ဦးထုပ္ အက်ၤ ီ
ဘာဆုိဘာမွ ရစရာမရွိေတာ့သလုိ
အခန္းကိုယ္တုိင္ အခန္းထဲတြင္
အခန္းမရွိေတာ့သျဖင့္
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္၌က
ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ထဲတြင္ ကၽြန္ေတာ္မရွိခဲ့၍
ဘာအိပ္မက္မွ မမက္ခဲ့တာလား
သိပါရေစ ေဒၚၾကည္ေအး။ ။
၀င္းျမင့္
(အိုင္ဒီယာမဂၢဇင္းမွ ကူးယူေဖာ္ၿပပါတယ္)

No comments:

Post a Comment